معرفی مواد مصرفی چاپگرهای هایتی


معرفی مواد مصرفی چاپگرهای هایتی

معرفی مواد مصرفی پرینترهای هایتی

پرینتر کارت هایتی مدل های مختلفی دارند که هر کدام از مواد مصرفی مخصی استفاده می کندد تا به دستگاه آسیب وارد نشود. برای اینکه بدانید از کدام ریبون و مواد مصرفی در پرنترتان استفاده کنید باید ابتدا مدل پرینتر تان را بدانید و بعد از آن اقدام به تهبه مواد مصرفی نمایید. به طور کلی دستگاه پرینترهای هایتی جهت انجام عملیات چاپ بر روی انواع کارت های پی وی سی از جوهر مخصوصی به نام ریبون پرینتر استفاده می کنند. هر چاپگری باید از جوهر مخصوصی استفاده کند که منحصر به خودش می باشد. مواد مصرفی در چاپگر های هایتی، ریبون هایتی می باشد که کیفیت مطلوبی را ارائه می نماید.

ریبونهای هایتی در انواع گوناگونی وجود دارند که برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین کیفیت و تعداد چاپ آن ها نیز متفاوت از یکدیگر است. با استفاده از پرینتر و ریبونهای هایتی می توان اقدام به چاپ انواع کارت پی وی سی pvc نظیر کارت های دانشجویی، کارت شناسایی، کارت پارکینگ، کارت اعتباری، کارت دانش آموزی، کارت پرسنلی، کارت حضور و غیاب و … نمود. از انواع ریبونهای هایتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تک رنگ هایتی
  • تمام رنگی هایتی
  • هایتی CS320
  • هایتی CS200

مواد مصرفی پرینتر کارت هایتی

 

انواع ریبون های هایتی

  • ریبون مشکی هایتی در دستگاه پرینترهای هایتی قابل استفاده می باشد و برای چاپ کارت های تک رنگ مشکی کاربرد دارد. با استفاده از یک رول این ریبونها می توان 1000 عدد کارت را چاپ نمود.
  • ریبونهای رنگی هایتی به صورت تمام رنگی و تک رنگ وجود دارند که متناسب با نیاز مشتری مورد استفاده قرار می گیرند. ریبونهای تک رنگ در دو نوع K و KO تولید می شوند و ریبونهای رنگی به صورت YMCKO هستند که با استفاده از آن ها می توان کارت های PVC رنگی را چاپ نمود. ریبونهای رنگی هایتی YMCKO برای چاپ کارت هایی که امنیت آن ها مهم است و می بایست روی آن ها چاپ UV انجام گیرد، کاربرد دارد.

  انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 60

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما